Dziś jest sobota, 15.12.2018, imieniny Niny, Celiny
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Szkoła Podstawowa w Miłaczewie » Aktualności » Konkurs historyczny „Drogi do niepodległości”

Konkurs historyczny „Drogi do niepodległości”

Konkurs historyczny „Drogi do niepodległości”

Szkoła Podstawowa w Miłaczewie była organizatorem gminnego konkursu historycznego pod hasłem „Drogi do niepodległości”.  Celem konkursu było: upamiętnienie 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę; uświadomienie uczestnikom znaczenia wydarzeń z 1918 roku dla losów narodu polskiego; popularyzowanie wiedzy na temat ziem polskich XIX/XX wieku; kształtowanie postaw patriotycznych; przybliżenie wiedzy o osobach zasłużonych dla naszej Ojczyzny. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konkursu była pani Aneta Włodarczyk.
6 listopada 2018 r. odbyły się eliminacje konkursowe, wzięło w nich udział czternaścioro uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Malanów. Uczestnicy zmierzyli się z testem składającym się z 14 pytań zamkniętych i otwartych. Za poprawnie wypełniony test można było uzyskać maksymalnie 51 punktów.
9 listopada, w czasie uroczystej akademii poświęconej obchodom Narodowego Święta Niepodległości, nastąpiło podsumowanie konkursu.
I miejsce zajął uczeń Szkoły Podstawowej w Dziadowicach - Sebastian Mielcarek.
II miejsce przypadło uczennicy Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Malanowie – Dominice Olejniczak.
Na III miejscu uplasowała się uczennica Szkoły Podstawowej w Miłaczewie – Eliza Płóciennik.
Zwycięzcy otrzymali z rąk pani dyrektor Beaty Myszyńskiej nagrody i dyplomy. Wszyscy uczestnicy zostali nagrodzeni pamiątkowymi dyplomami oraz słodkim poczęstunkiem.
Dziękujemy Paniom Urszuli Kamińskiej i Ewie Pękacz za wkład pracy włożony w przygotowanie uczniów do konkursu. Zwycięzcom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

                                                                                                                           Aneta Włodarczyk


Galeria zdjęć


Pozostałe aktualności